Přejít na obsah

Košík

Váš košík je prázdný

Článek: Inovátorka z ČSOB: Vím, že Žurnály pro zaměstnance byly správný krok

Inovátorka z ČSOB: Viem, že Žurnály pre zamestnancov boli správny krok

Inovátorka z ČSOB: Vím, že Žurnály pro zaměstnance byly správný krok

Jsou lidé, kteří si už rok bez Žurnálu neumí představit. A některým se dokonce Žurnál zalíbí natolik, že si neobjednají jeden, ale rovnou stovky. Mluvíme o lidech z firem, které se rozhodnou dopřát Žurnál svým zaměstnancům, manažerům či partnerům. Jednou z takových byla i firma ČSOB, pro kterou jsme vytvořili 1000 personalizovaných Bulleťáků. O důvodech, proč se v ČSOB rozhodli pro Žurnál a jaký to má pro ně smysl, jsme vyzpovídali tehdejší manažerku interní komunikace, Zuzanu Fraňovou. Momentálně působí jako specialistka inovačního studia.

Jak v ČSOB přistupujete k rozvoji a well beingu zaměstnanců?
Jako každá firma, i my se snažíme, aby byli zaměstnanci spokojeni. A možná i trochu víc – chceme tomu dát přidanou hodnotu, a ta se někdy těžko hledá – hlavně když potřebujeme najít rovnováhu mezi budgetem a dobrým a užitečným produktem. Přednášky o tom, jak mít work-life balance, to je už všude. Proto jsme spíše hledali cestu, jak jim ten balanc přinést i mimo práci.

Co bylo důvodem, abyste začali uvažovat nad koupí diářů pro vaše zaměstnance/manažery/…?
Zamýšleli jsme se nad předmětem, který by byl nejen na okrasu, ale také k užitku (užitečné dárky jsou ty nejlepší 😊). Vyšlo nám z toho, že diáře jsou dobrá volba (téměř) pro každého. Velmi se nám právě líbily ty vaše Bulleťáky, nejen kvůli možnosti personalizace, ale hlavně kvůli jejich obsahové a datové univerzálnosti.

Proč jste se rozhodli využít Žurnálu?
Žurnál se nám zdál ze všech produktů madebythe: nejlepší volbou. Je univerzální a mně osobně se moc líbilo, že jsme do toho uměli vnést sebe, naše hodnoty, firemní kulturu. Hledali jsme způsob, jak k novým kolegům co nejpřirozeněji dostat strategické věci, které jsou pro poznání firmy zapotřebí, ale zároveň málokdo to vyhledá opakovaně. Vžili jsme se do kůže nováčka, na kterého se valí z každé strany spousta informací. Bulleťák, který dostane, mu má pomoci nejen utřídit jeho myšlenky, ale zároveň s ním má po ruce naše hodnoty, kterými se řídíme.

Jaká byla zpětná vazba zaměstnanců na Žurnály?
Bulleťáky dostávali v rámci wellcome balíčku na Introduction Day, který je v podstatě uvítací den v ČSOB. Tam poznají strategii značky, benefity firmy a podobně. Za jeden z těchto benefitů bereme i tento Žurnál. Hledali jsme něco, co bude „jen naše“, nezaměnitelné. Něco, čím se budou kolegové vědět a chtít pochlubit svým přátelům.

Zatím jsem na Bulleťák slyšela jen pozitivní zpětnou vazbu, vím, že to byl správný krok.

Jak s odstupem času hodnotíte spolupráci se Žurnálem Vy?
První bulleťáky jsme předávali v lednu 2022. Já je už vnímám jako pevnou součást našich welcome balíčků, a věřím, že se to dostalo pod kůži i kolegům. 😊

Co na Žurnálu oceňujete nejvíc?
Moc se mi líbila možnost personalizace Bulleťáku a originální design – černý kožený obal je podle mě velmi elegantní. Jak se říká – podívám a vidím, že to není jen tak ledajaký zápisník.

Umíte nám dát příklad z praxe, kdy vám Žurnál nejvíce pomohl? (plánování konkrétního projektu, nápady na konkrétní projekt, náčrtky, reflexe…)
Ve firmě máme kromě Bulleťáků pro nové zaměstnance i Nápadníky pro inovátory. V ČSOB totiž funguje Surf Studio, což je vlastně takový inkubátor pro nápady, lidé k nám chodí hledat inspiraci. Naším úkolem je nejen sledovat trendy ve světě, ale také o tom informovat naše zaměstnance. Nápadník mě velmi pomáhá utřídit si myšlenky, které mě většinou napadnou „jen tak“, zcela mimo práci a mimo workshopy. Tyto myšlenky se mi dosud docela těžko třídily - zapisovala jsem do mobilu, sms-ek, e-mailů, ... Nyní je vše na jednom místě 😊

Osobně se mi líbí, že je-li člověk ztracen nebo chce být strukturovaný, Žurnál mu to dovoluje. Pokud chce být rebel a miluje organizovaný chaos, Nápadník i Bulleťák si ho stejně získají.

Máte v Žurnálu nějakou vlastní „vychytávku“, která Vám pomáhá?
Pro mě je to záložka, milion záložek, které mi z něho trčí.

Komu byste Žurnál doporučili?
Komukoli, kdo si rád třídí myšlenky. A samozřejmě všem fanouškům a milovníkům papírové kultury. V mobilu se sice snáze vyhledává, ale ručně zapsané se lépe pamatuje.

Mají podle vás fyzické diáře budoucnost?
Je těžké v dnešní době nacházet něco, čímž neustále překvapíme novou, mnohdy i mladší generaci, která papír už „až tak nemusí“. Zároveň razíme digitální strategii, což se s papírem dost vylučuje. 😊

Věřím však, že tak jako papírové knihy, i papírové zápisníky budou mít přidanou hodnotu a kouzlo ještě alespoň v příštích letech.

Napsat komentář

Tento web je chráněn službou hCaptcha a vztahují se na něj Zásady ochrany osobních údajů a Podmínky služby společnosti hCaptcha.

Všechny komentáře jsou před zveřejněním moderovány.

Čti další zápisky

Neplánovali sme to, ale prehovorili ste nás. Predstavujeme ti 4. vydanie našej knižnej prvotiny.

Neplánovali jsme to, ale promluvili jste nás. Představujeme ti 4. vydání naší knižní prvotiny.

Obrovský zájem o naši knižní prvotinu 🏔️ TAM NAHORU nás mile překvapil. A když jsme po vyprodání posledního vydání oznámili, že už neplánujeme další, zaplavily nás stovky vašich emailů s prosb...

Více informací
Offline diár v 2024?! Tu je 5 dôvodov prečo ho stále používať

Offline diář v 2024?! Zde je 5 důvodů proč jej stále používat

Takto před rokem jsme udělali něco dosud nevídaného. Zpřístupnili jsme Žurnál zcela zdarma. Tedy jeho online verzi, kterou si stáhlo 2287 z vás. Zdá se, že jsme vytvořili produkt, který vá...

Více informací